Post by faicrowtietingret on Feb 16, 2022 3:00:02 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mazes \u0026 More ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mazes \u0026 More IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mange mynter ▞▞▞
▞▞▞ Mazes \u0026 More 2022 version ▞▞▞
Dette er et fantastisk spill, virkelig hjernetreningsspill og også offline veldig bra
ballen skal ikke bevege seg automatisk så snart vi berører....den skal flyttes når vi beveger fingrene på skjermen i retningen for å finne målet....det er fint men det bør være flerfarget for å øke interessen
Tre annonser jeg ikke kunne hoppe over så snart spillet åpnes aller første gang. mye grådig?
Jeg elsker dette spillet og det er fantastisk. Jeg kunne gå i det når som helst og aldri kjede meg. Maze setter deg virkelig på prøve i alle, men du vil gjøre det til slutt. Jeg hadde ingen problemer, annonser, avlytting og alt det andre. Jeg liker dette spillet veldig godt og anbefaler det til alle jeg kjenner og ikke kjenner.
La oss dra ballen i stedet for at den går av seg selv til siste punkt med svinger, det er ingen vits i dette spillet hvis systemet gjør alt for oss
Jeg elsker det fordi jeg kan løse det veldig enkelt, men det er for kjedelig som om du bare gjør det og ingenting jeg skulle ønske det hadde musikk eller..
Det var ok bortsett fra at appen heter labyrinter og mer, og det eneste spillet er labyrinter, det er ikke mer og det er massevis av annonser mellom hver labyrint😱
Dette spillet er kjempebra! En flott tidsmorder.. Hver type labyrint er veldig forskjellig og veldig bra. Men en ulempe med denne appen er at den har annonser... Så for å motvirke at jeg spiller offline, bør du også. Når det gjelder nivåene, er de veldig gode og litt utfordrende, men er på ingen måte kjedelige.. Alt i alt et flott spill... Takk utviklere!
HELT UTROLIG! En så fin måte å fordrive tid og trene hjernen din hele @ en gang! Nivåene blir stadig vanskeligere, men alle er løsbare, ikke engang så vanskelige. Veldig bra! Anbefaler på det sterkeste til alle! Selv om du ikke liker labyrinter, vil du elske denne appen. I appannonser, men du kan bare slå av wifi. 10/10 "spill".
vanskelig og treg fra starten.
Oppslukende annonsespiller. Det er en umiddelbar annonse om belastning, ved spillstart, om nivåendring. Det er en annonse som vises på lasteskjermen, og det er til og med et banner som vises!!! \○/
Når jeg prøver å logge på hva jeg enn velger, fungerer det ikke, dette suger som om jeg har slettet det 5 ganger for å prøve igjen, men ingenting fungerer som tf?
Spillet er fint, men for mange annonser som ikke kan hoppes over mellom nivåene.
Veldig supert dette spillet, jeg er veldig spent og veldig hyggelig, så interessant spill fortsett med det. Dette spillet er veldig dumt.😊😊😘😘
Spillet er veldig morsomt. Kontrollene gjør det imidlertid veldig vanskelig. Det ville være lettere hvis du manuelt bare kunne flytte brikken i stedet for at den beveger seg i den retningen du valgte.
Labirinturi & More Puzzle ypi
Cooking Mama: Let's cook! Educational ufh
Bludiště & More Hádanky rbx
Det er et fantastisk og fantastisk spill. Klassisk- og isgulvmodusene er veldig vanskelige på høyere nivåer. Darknaess-modus er en litt ny ting skapt, og fiender-modus er oss også litt smarte. Det er veldig bra for å øke synet vårt i mørkemodus. Jeg er også flink til å øke kunnskapen vår i fiendemodus
Explainwebscriptingbasic Jhcudjdjdjjdjd er et godt eksempel for oss å bruke denne appen for oss, og appbutikken og nithin er den viktigste delen i appen, og vi vil tilbake de siste to ukene til 666666666666666 eller sende en e-post til en god for å se det siste året 666666. tamil hjr4ggrghsjytupgn i usa til de siste årene og vi vil ha en sjanse til programvare som kan finnes på en hvit person i usa eller på en nettside for å få en hvit PC-en din og du kan bruke den er en god måte for android og nit Jjsjsj
Utmerket
Spill virker greit, men kontrollen sitter fast, klikk for å gå en retning og den går i motsatt retning
Den har bare 5 etapper, men den er nyttig, jeg tror de må lage flere etapper, det vil være moro, stort sett liker jeg den vanlige scenen
Beste spillet noensinne, fordi: først fordi det er mange nivåer og mods; andre fordi det kan stresse meg mye ned, så dette er grunnen til at jeg vurderer det til 5 stjerner!
Morsomme labyrinter, annonser suger. Men gratis så følger med annonser.
Jeg elsker labyrinter, men det kaster bort altfor mye batterikraft. Fiks dette og jeg gir 5 stjerner!
Fint spill, men det trenger flere nivåer. Annonsene er også litt distraherende for meg, jeg vet at dere trenger penger, men jeg fullfører nivåene veldig raskt, så jeg får annonser hvert minutt:) kommer fortsatt til å gi 5 stjerner fordi jeg elsker det
Alt for mange annonser. Jeg får en annonse etter hvert eneste nivå og til og med når jeg starter spillet. Det ødelegger all moro spillet måtte ha, siden jeg bruker mer tid på å se annonser enn å faktisk spille spillet. Unngå dette søppelet.
For mange spillbare annonser som kuttet ut bakgrunnsmusikken min. Kanskje prøve andre annonser også?
Startet spillet for første gang og en annonse dukket opp. Fullførte den første labyrinten og enda en 1 minutts uhoppbar annonse dukket opp. Avinstallerte spillet etter det. Det er klart at spillet er søppel hvis de heller vil at jeg skal spille noe annet. IKKE KASTER TIDEN DIN.
det er litt kjedelig, men bra for et barns hjerne. Det er mange nivåer. Hvis det er et barn under andre klasse i huset ditt, så ber jeg deg om å vise dem dette spillet. Takk skal du ha.
Mazes & More پزل avj
det er ikke mye bedre spill, men det er bra spill. selskapets sjef, prøv å gjøre dette spillet bedre enn dette. Vennligst prøv!
Spillet laster ikke veldig raskt og leser ikke alltid pekeplaten riktig, men det er et morsomt spill.
Jeg liker et raskt spill, men Google Play-prestasjonene ser ikke ut til å synkroniseres som for eksempel å fullføre de klassiske labyrinter, men det ble ikke registrert
Det er en fantastisk app, men for mange tillegg
Ok spill, men annonser i spillet, popup-annonser og varslingsannonser. Måtte avinstallere på grunn av alle annonser og popup-vinduer.
For mye annonser, jeg så flere annonser enn spillet
Labyrinter er flotte, men annonsene er latterlige. Tar vekk fra moroa.
Mazes er for enkle. Jeg skulle ønske det var vanskeligere fordi jeg bare hadde spillet i omtrent 10 minutter og jeg er på nivå 20.
vel, det er virkelig underholdende og vanedannende, men det dukket opp mange unødvendige reklamer. som var veldig irriterende så... ja